Ma scoate din sarite vremea asta….cand e cald, cand e frig, cand bate vantul, cand ploua….mereu ma imbrac aiurea. Ba mi-e cald, ba mi-e frig.

M-am dus ieri in Mall, sa imi cumpar niste esarfe si ceva accesorii de primavara-vara.  Am intrat intr-un magazin si calare pe mine 3 domnisoare…ok….am inteles ideea de amabilitate dusa la extrem, dar preferam sa ma uit si sa inspectez fara sa ma simt aiurea ca nu cumpar nimic, fapt ce s-a si intamplat de altfel. Am intrat in al doilea magazin, aici nu aveam pe cine sa intreb nimic, nu ma baga nimeni in seama….n-am luat nici de aici nimic…si povestea a continuat in vreo 10 magazine………..la ultimul, am luat o esarfa interesanta si o gentuta de seara…dar ma plictisisem deja,  si nici nu mai  gasisem ceva care sa merite atentia si banii mei. Asa ca, daca are cineva o idee mai simpla de cumparaturi de genul acesta please tell me, ma va scuti de inca un maraton saptamana asta!

 

D

