Va anunt ca am trecut cu bine peste marele HOP-nu am manat decat o pungutza mica mica de M&M….si niste pateuri cu ciuperci si cascaval …asa ca Yeiiiiiiiiiiii. La capitolul bautura, am cam “mirosit” vreo 2,3 paharele de Martini si cam atat. In rest am mancat multe masline verzi……si cand zic multe, I mean it!!!

Si cum nici o zi de Joi nu putea incepe altfel, azi dimineata am primit un telefon si vocea de la capatul celalalt al firului ma anunta ca sunt invitata la bal mascat vineri intr-o locatie inafara Bucurestiului….si acum stau si ma gandesc in ce as putea sa ma costumez…any suggestions? As putea fi o printesa, numai ca mai mult ca sigur vor mai fi altele….vreau ceva unic si sugestiv…as putea fi  “skinny”, dar cum ma imbrac?

Usor, usor nu imi mai surade ideea…si una peste alta, CATWOMAN e luata!!!!!!!!!!!! Nu pot sa ma imbrac nici in tiganca pt ca sunt blonda….si mai greu sa ma asortez cu elementele florale….as putea fi araboiaca…scap, numai ca nu da bine in poze….deci mai pe scurt nu am nici o idee…astept, poate ma lumineaza careva pana maine seara 🙂

D

