Sunt momente in viata fiecarui, cand timpul prezent…nu e suficient…cazul meu de fata. Vreau sa vina vara si atat! Mare, soare, plaja si tot tacamul. Acum ca arat si eu intr-un fel :), inca trebuie sa ma ascund sub paltoane si geci…ei bine nu mai vreau. ..

Faceam curat zilele trecute in haine si am descoperit niste hainutze de zezon estival :)) in care incap, dar pe care nu cred ca mi-as mai putea permite sa le imbrac, din decenta nu din alte motive. bine, a nu se intelege ca eram indecenta cand eram mai tanara cu vreo 3 ani, ci pur si simplu mai indrazneata. Chiar cred ca fiecare dintre noi are in dulap….ceva “rusinos” din punct de vedere vestimentar. Dar ca mine nu e nimeni….fustita cu franjuri????wtf? pantaloni scurti cu volanase? grow up…mini-bustiera cu buline-asta e cea mai tare- m-am ingrozit…nu stiu exact daca trebuia sa fac publica treaba asta, dar am vrut sa va mai destind putin si de ce nu, daca nu aveti activitate de sambata dupa-amiaza, puteti face curat in haine :)) eu una, m-am distrat copios.

 

D

