Tocmai m-a sunat o prietena si m-a intrebat daca nu am chef de o seara junk….va explic mai tarziu ce inseamna…si i-am zis in felul urmator: Mai Fetica, ai innebunit la cap? Eu am slabit 10 kilograme, m-am uscat pe picioare, am mancat frunze, am baut ceaiuri de detoxifiere de m-am deshidratat complet, if u know what i mean, mi-am aruncat cartile de bucate, am luat suplimente de slabit cu pumnu’, am alergat si alerg cu cainele in fiecare seara, si tu ma chemi la seara junk????? esti zdravana la cap??? Normal ca vin :)) ca mi-e dor! La 10 jumatate vine sa ma ia…sa va explic acum ce inseamna seara junk…

Se ia una bucata prietena nebuna, se suna o alta care nu are toti boii acasa, si se pune la cale o seara de dezmat culinar-junk food- apoi se suna una (eu) care nu se lasa cu una cu doua, se lasa greu cand vine vorba de pacate culinare….si gata organizarea.

Meniul:
Pizza,Chipsuri-de toate felurile, minipateuri, alune, fistic, ciocolata in toata starile ei-solida-lichida-inghetata, si lovitura finala: M&M-alune si cioco….si Skittles si mi se face rau cand ma gadesc….COCA-COLA si ceva alcool ca sigur nu se va putea fara. Ne uitam la filme, asa ca sa se “arda ” caloriile….SUNT O PACATOASA!!!! Dar promit ca e prima si ultima data cand fac, promit…sa ma si abtin de la multe, si mai promit ca saptamana urmatoare ma duc la Kangoo Jumps…PROMIT!!!!

Revin maine, daca ma traiesc, cu un post despre cum a fost!!!

D.

