Mi-am adus aminte zilele trecute uitandu-ma pe niste poze, de Italia….frumos..peisaje, soare, mare. soare, plaja, soare….pizza, spaghetti…FRUCTE DE MARE…..aici avem o problema. Am tot incercat sa mananc fructe de mare, si in tara si in alte tari, mai ales in tari cu traditie gen Italia, Spania..nu pot! Si cand zic nu pot ma refer strict la actiunea de mestecat si ingurgitat…papilele mele gustative nu functioneaza.

Incep lista prin a pune pe primul loc fructele de mare-cu mici exceptii-prea mici pentru a fi mentionate.

In top, clasam carnea de oaie-miel…nu pot nici sa miros nici sa gust nici sa imi dau cu parerea…de ce? nu as putea sa gasesc un argument mai solid ca : NU IMI PLACE MIROSUL SI NICI GUSTUL!

Trecem rapid la locul 3- melci-NO COMMENT ( asta apropo de un articol pe care l-am citit recent, melcii o delicatesa….bleah)

Locul 4 este adjudecat de ROSII-da, ati citit bine, nu pot sa mananc rosii, adica imi place gustul, mirosul, mancarea cu rosii, sosurile,  dar nu le pot manca in salata, crude, sau in orice alta stare. Cred ca e ceva legat de textura lor…nu-mi pot explica.Ultima data cand am fost la restaurant sa-mi comand salata de rosie…am comandat dupa cum urmeaza: Doresc si eu o salata de rosii fara rosii daca se poate si cu multa telemea rasa…:))

Locul 5 ii revine RUCOLA! Lista mea e lunga, dar la capitolul leguminoase clasez pe primul loc RUCOLA!!!!

Sunt mai mult ca sigura ca am sa primesc fel de fel de commenturi cu :”dar cum? fructele de mare sunt asa sanatoase” sau “nu-ti plac rosiile?????woooowww etc etc.  Asta e top-ul meu…il astept pe al vostru sa comentam impreuna :))

 

D

 

