Ma intorc dupa aproape 3 saptamani de cura….toate bune si frumoase ce pot sa zic. Am slabit si ma simt exceptional. Parca am alt chef…bine inca mai tin regim, dar sunt foarte multumita cum au evoluat lucrurile…Ieri seara am avut o intalnire cu un vechi prieten care a fost de-a dreptul uluit cat de bine arat :)) nu pot sa zic ca nu m-a dat pe spate cu atatea complimente, si stiu ca rochita mea neagra a facut totul. Multumesc “fanilor mei” Andreea, Alexa, Ioana si Teo, fara de care innebuneam in primele zile de cura, cand imi trecea prin cap numai PIZZA 🙂

Inca nu m-am obisnuit sa am un blog, de aceea sunt zile cand nu postez, dar mereu imi suna telefonul si sunt intrebata, “Fata, da nu mai scrii nimic? Suntem curioase cum merge”…ei bine, am sa imi fac timp sa postez zilnic si sa va tin la curent cu activitatile mele de “slabutza”…vai cum suna..:))

D

