Ring any bells? Da…Montignac…daca ar fi trait in Romania mai mult ca sigur cartea lui nu avea asa succes 🙂 Nu stiu exact daca tot ce scrie el acolo e revolutionar, cat promovarea de care a avut parte cartea. Dupa sloganul citesc, mananc, slabesc si ma mentin….am citit si eu. M-a zapacit cu tabele, indici, alimente cu si fara grasimi, calorii uuuuuuuuuuufffffffff. Ce sa mai…nici cand citeam carti de filozofie nu eram cu pixul in mana si cu conspecte !  200 si ceva de pagini pline cu sfaturi utile si cum sa ai o viata sanatoasa. Interesant, dar greu de urmarit dupa parerea mea.  APA, zice el, APA e si va ramane singurul lichid potrivit si adecvat unei vieti sanatoase…si eu am inceput sa beau 2 L pe zi, dar cu greu…si cand zic cu greu I mean it!

Nu e de acord nici cu pastilele de slabit, eu suntde acord, chiar daca nu sunt persoana avizata. Cred ca orice supliment alimentar natural e binevenit atata timp cat nu are efecte secundare. Bine ca putem lua zeci de pastile chimice pt diverse afectiuni sau boli, dar cand vine vorba de produse naturale zicem, NU!!!

Eu am zis DA, si nu mi-a parut rau. Ultima data am zis Da la DuoSlim si chiar am facut o alegere buna. Mai am prietene cu Da la DuoSlim si nu regreta nici una.  Daca ai un aliat intr-o lupta, fie ea si cu Kilogramele, de ce sa nu??

D

