Joi….lapte, branza, combinatii de lactate, usor de zis, greu de realizat cand esti invitat/a la masa de un client. Am luat masa in oras astazi si normal ca nu puteam sa ma intorc la carne si sa sar ziua de lactate….ce-am comandat? Ei bine traditionala branza cu smantana si mamaliguta, numai ca am mancat branza si smantana, cu scuza ca mamaliga nu era pe gustul meu..De parca trebuie sa ai vreun gust la mamaliga, e aceeasi peste tot dupa parerea mea. In fine, si cum degustam  eu pranzul meu pe baza de lactate, la masa de langa se aduce o comanda de peste…vai dar ce bine arata si ce bine mirosea, imaginati-va ce gust avea daca  numai mirosul era asa apetisant, nu ca n-as fi mancat peste IERI!!! Pe scurt, nu mi-a tihnit nici un pranz…de ce? pentru ca am discutat numai de mancare. Clientul cu care m-am vazut doreste sa isi deschida un restaurant libanez si discutia de astazi s-a bazat in mare pe meniul care va fi la inaugurare….si eu sunt FAN mancare libaneza si credeti-ma imi venea sa ma dau cu capul de masa….Dar, am trecut glorios peste, gandindu-ma ca la inaugurare pot sa port rochita AIA little black dress care oricum nu ma mai incape acum. Asa ca balanta inclina spre kilogramele in minus…M-ati tot intrebat de DuoSlim, efecte, contraindicatii, etc. Nu are nici o contraindicatie, nu e medicament, e supliment alimentar! Si duminica vom vedea rezultatele…duminica sau luni sa vad cand imi fac curaj sa ma urc pe cantar 🙂

D

