Am vrut sa inversez zilele, sa consum astazi lactate si maine peste….dar m-am razgandit pentru ca am chef de gatit peste….nu de alta dar ma imbim de miros mereu cand gatesc si astazi nu am nici o activitate outdoor pe cand maine….am o groaza de treaba! Peste de apa dulce…am un pastrav si il voi face la cuptor, am voie 🙂 in suc propriu cu putine condimente…As incerca mai pe seara si o mini salata de ton…ma veti intreba probabil cum? ca nu am  voie decat peste azi…ei bine uite asa salata de ton care sa contina numai ton in apa,nu ulei si putina zeama de lamaie.  Sunt in a 6-a zi de DuoSlim si ma simt excelent, ca tot ma intreba Diana zilele trecute cum e. Diana, e foarte bine, Duminica e ziua de cantar, sper sa iasa bine, te tin la curent oricum, va tin la curent 🙂 Inainte sa incep cura aveam 75 de kg….sper ca Duminica sa fi scapat macar de 3 kg….macar…:) Astept cu nerabdare sa treaca saptamanile astea….stiu ca am promis ca uploadez programul de calorii, dar inca nu am gasit o varianta acceptabila sa il pun pe blog…daca are cineva o idee sunt open.

Pana la ora asta am reusit performanta de a bea 1,5L de apa….deci se poate. Revin dupa ora de gatit 🙂

 

D

