M-a sunat o prietana mai devreme, ca ma invita sambata la o degustare de vinuri….si ce i-am zis??? NU POT ca sunt la dieta si nu am voie ALCOOL…acuma si-a gasit!  Si unde mai pui ca asteptam evenimentul asta de vreo 2 luni si tot a fost amanat!!!! Asta e ma duc si degust apa, minerala,plata, cu lamaie,cu aloevera, cu zmeura, cu nervi cu tot. De ce sa mearga lucrurile bine cand pot merge prost? Si DA, am mancat pestele, a fost…ciudat, am umplut casa de miros, pe mine si tot etajul 🙂 sa se stie in tot blocul ca azi e ziua de peste la cura! Una peste alta, e bine ca maine am activitate mai toata ziua si nu am timp sa ma gandesc la mancare, sau bauturi, sau degustari de vin…

Si m-am saturat de clisee gen “daca ai vointa”….asa si? Si daca nu am? M-a enervat fantastic faptul ca sunt la cura va zic sincer, dar mai tare ma enerveaza ca nu mai arat la fel in blugii pe care i-am luat acum un an. Blugii aceia erau entitatea suprema in materie de etalon de greutate, pe sistemul “asa da” 😦  E oficial, trec prin criza celei de-a 3-a zi de cura, clar, altfel nu imi explic 🙂 Scuzati tensiunea randurilor, si multumesc de sustinere Claudia. Mi-ai dat mesaj intr-un moment crucial.

A voastra,

D

