M-a ferit Dumnezeu de pizza ieri…m-am trezit dimineata cu o mintea setata pe legume…. ulterior am rontait  2 morcovi, doar asa de dragul zilei de legume. La pranz am sa-mi fac niste legume la gratar….o salata ceva light..Am inceput sa beau 2 L de apa pe zi  :):):) asta chiar e o reusita…beau cate 4 sticle de apa la jumate, asa imi portionez “sursa vietii” macar sa fiu sigura ca sunt 2L. Am facut miscare ieri, m-a alergat Boots de n-am inteles nimic….30 de minute in fiecare seara si v-am zis, nu imi mai trebuie nimic in materie de sport. Mai tarziu postez si calculul acela al caloriilor….ieri am avut un cumul de 960 de calorii…carnea aia de vita,exceptionala ce pot sa zic…de-a dreptul gustoasa..facuta asa la aburi..:) In orice caz  ii sunt recunoscatoare Ralucai pt ca mi-a recomandat DuoSlim, cred ca sunt primele pastile care mi-au taiat calumea pofta de mancare si nu numai…parca am mai multa energie, si pilulele de seara sunt cele mai bune!!!! Nu imi vine sa mananc nimic seara inainte de culcare, eu care macar un iaurt tot gustam asa…ca inainte de somnic:)

Am vorbit ieri cu o prietena de-a mea din Canada…mi-a sugerat sa pun si niste post-uri in engleza pentru ca am deja niste fani peste hotare…am ajuns subiect de barfa intre canadieni :)) Tot timpul mi-am dorit sa am o poveste de viata care sa inspire….in cazul actual imi doresc sa demonstrez ca nu e greu sa slabesti si ca daca ai vointa si putin ajutor….nimic nu poate sa iti stea in cale…

 

 

Dana

 

 

 

 

