Pui sau vita? Desi sunt adepta puiului, am zis ca incerc azi carnea de vita, la aburi sau la gratar….mai bine la aburi ca la gratar nu-mi place cum iese…in conditii normale, as adauga si niste cartofi natur…dar cum nu pot sa amestec proteine cu carbohidrati….ma rezum la bucata de carne pe care urmeaza sa mi-o pregatesc. Imi aduc aminte ce bine era cand stateam la mama acasa…Ca la restaurant, ce papam azi? Normal ca numai despre mancare imi vine sa vorbesc, nu stiu cum se face,cand nu sunt la dieta, nu am pofta sa mananc nimic,acum parca as vrea sa mananc de toate!!!! M-am trezit dimineata cu o pofta nebuna de paste…eu care nu mananc paste decat in cazuri exceptionale…imi explica si mie cineva de ce????? Creierul meu e setat prost, clar altfel nu imi explic. Unde mai pui ca mai toate site-urile pe care am intrat azi aveau promotii de pizza 😦  Ma chinui asa…sa nu uit care e scopul final…10 kilograme in minus….urgent!!!!!

 

Dana

