Dupa cum va spuneam….numai cand tin eu diete observ tot felul de promotii LA MANCARE. Am fost pana la piata sa ma aprovizionez pentru ziua de legume 🙂 si cand ma intorc acasa, agatat de clanta usii, un flyer….care imi sugera sa comand niste pizza ca si asa comand una si am una gratis!!!!!!!!Deci nu este posibil asa ceva….si e abia prima zi…am mancat carnea aia de vita facuta in aburi…ce pot sa zic…gustoasa rau…dar nu plang, maine cand am sa rontai la morcovi am sa-mi aduc aminte de azi…oricum urmatoarea zi cu carne, merg pe pui…si la propriu si la figurat. V-am spus cam cat sunt de pofticioasa? Nu gurmanda, dar pofticioasa….m-a dat peste cap flyer-ul asta cu pizza…

Cred ca maine am sa postez un mecanism de calculare a caloriilor.  E foarte interesant…muuuuult mai interesant decat cantarirea fiecarei mese…inainte de a manca.  Diseara am sa ies cu Boots, catelul meu, mai fac miscare…30 de minute cu el afara echivaleaza cu 2 ore de sala intensiv cu antrenor personal, mai ales ca e innebunit dupa zapada.

Dana

