Buna!

Numele meu este Dana. Am 26 de ani si doresc sa fac publica viata mea incepand de astazi. Imi doresc sa slabesc, ma chinui cu diete, sport si regimuri drastice de la 16 ani. Am tot citit forumuri, articole de pe net, fel de fel de site-uri, sfaturi, recomandari, antrenori personali…..ambitie, determinare. Am incercat tot ce s-a putut, am fost la medici, la nutritionisti si nu zic, am avut rezultate, dar cum renuntam la pastile, regim sau sport puneam inapoi. Ultima cura a tinut 6 luni pe parcursul anului 2009, am slabit 15 kg. Apoi am revenit la stilul de viata normal, si nu ma refer aici la dulciuri in exces, paine, mancat dupa ora 18:00 sau sedentarism, stil normal inseamna sa nu imi mai cantaresc fiecare masa, sa nu mai merg la petreceri sau mese festive si sa mananc morcovi sau sa rumeg la o frunza de rucola toata seara. Am inceput sa mananc normal, sanatos la recomandarea medicilor. Si, surpriza, in octombrie 2010 m-am trezit cu 10 kg in plus adunate in 6 luni. Bine ca nu erau 15, vor spune unii, dar credeti-ma arata ca si cum am pus 20 nu 10. Asa ca incepand de astazi ma reapuc de regim si va invit sa imi urmariti evolutia, si de ce nu, poate sa slabiti impreuna cu mine.

Va pup

Dana

