Diete fara carbohidrati…..been there, done that….as putea sa o iau de la capat….dar parca mi-e greata sa mananc numai si numai carne….

Dieta fara grasimi-fara carne- been there again, done that again, dupa 2 saptamani imi venea sa ma urc pe pereti….

Dieta-Regim disociat-il asociez cu cea mai buna varianta in cazul meu…incep de maine…

Desi totul incepe de luni, de luni ma duc la sala, de luni ma apuc de regim, de luni ma las de fumat, de luni….asa ca lunea mea e vineri….si de maine-vineri ma apuc de regimul disociat.

Dupa o saptamana de regim disociat clasic se pot slabi in medie pana la 5 kilograme. Se consuma in fiecare zi a saptamanii un alt tip de alimente dupa cum urmeaza:

  • Luni: Carne. De pui sau de vita, slaba, pregatita la aburi sau pe gratar;
  • Marti: Legume. Orice fel de legume, sote, fierte, pe gratar, frigarui de legume, cu adaos de condimente, suc de lamaie, sub forma de salata dar fara ulei;
  • Miercuri: Peste. Fiert, fript, cu condimente; de preferat este sa alegi pestele de apa dulce, este mai sarac in calorii;
  • Joi: Lactate. Iaurt slab, branza cu continut scazut de grasimi, lapte dulce sau acru, cascaval slab, sana, kefir;
  • Vineri: Oua. Este cea mai grea zi. Poti consuma practic oua in orice cantitate, dar nu iti recomandam acest lucru. Chiar daca nu ai probleme de sanatate, nu este indicat sa consumi mai mult de doua oua zilnic. Daca ti se pare foarte dificil, poti inlocui aceasta zi cu una din cele prezentate mai sus;
  • Sambata: Fructe. Fructe la discretie, in orice cantitate doresti. Poti manca chiar si fructe dulci, care in alte regimuri de slabire sunt interzise – banane, pere, struguri.
  • Duminica: Ai liber la combinatii intre alimentele cuprinse in celelalte zile ale saptamanii.
  •  

    Si tot de maine iau la rand produsele naturale de slabit. Incep cu DuoSlim…un produs recomadat de o prietena…am citit despre el…suna bine. L-am comandat de pe net, de maine ma apuc…sa vedem…va tin la curent

    Dana

    Advertisements